Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč)
Náplň práce
- zkušenost s vedením lidí a obchodem (zákaznickým servisem) v rychloobrátce, zaměření není důležité (ideálně kancelářské potřeby nebo retail)
- starost o významné partnery společnosti
- koordinace týmů podřízených (cca 15 lidí)
- tvorba marketingových analýz a obchodních strategií
- kooperace při tvorbě produktového portfolia
- účast na marketingových akcích a veletrzích
- zapojení se do denních činností (vyřizování objednávek, příjem zboží, expedice a hlídání termínu odeslání)
- reporting vedení společnosti
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici v podobném segmentu
- znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- dravost, stresu odolnost, komunikativnost
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti
- 13. a 14. mzda
- zajímavé mzdové ohodnocení a bonusy
- možnost odborného a profesního rozvoje
- místo pracoviště: Brno Vídeňská
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Jihomoravský kraj Pracovní pozice: Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50 000 - 60 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 11. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Jihomoravský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 - 60 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Manažer B2B týmu - kancelářské potřeby (50-60 000 Kč) ve městě Jihomoravský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.