Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu
Hledáte novou výzvu v oblasti nákupu a chcete v zaměstnání komunikovat v anglickém jazyce? Jestli Vaše praxe obsahuje zkušenost z výrobní společnosti, tak Vás jistě potěší, že máte výhodu! Znalost Excelu u nás uplatníte stejně tak jako čtení ve výkresové dokumentaci. Chcete se dozvědět více? Pak čtěte určitě dále! Nabízíme zajímavou pracovní příležitost v lokalitě Praha 9, kam se dobře dostanete jak MHD, tak autem (parkování je u společnosti). K tomu přátelský kolektiv, na který se můžete obrátit. Máte možnost se zúčastnit rozvojových vzdělávacích programů. Jste-li fanouškem nejnovějších technologií, tak Vás potěší zpráva, že u nás máte příležitost s nimi pracovat.
Za dobře odvedenou práci pro Vás máme atraktivní balíček zaměstnaneckých benefitů, ze kterých si určitě každý vybere: Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova, věrnostní odměny za odpracovaná léta ve společnosti, odměny při odchodu do důchodu, možnost jazykového vzdělávání, různé slevové programy, 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy, příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty, příspěvek na dopravu a ubytovnu, Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč, plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů.
POPIS POZICE:Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení
Porovnávání nabídek, příprava rozhodnutí o vítězi
Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů
Komunikace s tuzemskými i zahraničními dodavateli o smluvních podmínkách a spolupráci
Zajištění včasného objednání a dodání nakupovaných položek (materiál, služby, kooperace)
Denní komunikace s kolegy ohledně obchodních a technických parametrů (osobně, telefonicky, emailem, videokonferencí)
Aktivní účast na řízení nebo spolupráci na projektech napříč společností
Zakládání a aktualizace dat v informačním systému
Zajištění analýz, přehledů a reportování KPI
Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků kolegů
PROFIL KANDIDÁTA:- SŠ/VŠ technického nebo ekonomického zaměření
- Znalost Anglického jazyka
- Znalost Excelu
- Znalost systému SAP
- Znalost čtení výkresové dokumentace
- Zkušenosti z výrobní společnosti - VÝHODOU
- Dobré komunikační a organizační dovednosti, samostatnost, orientace na detail, schopnost zvládat stresové situace a proaktivní přístup
NABÍZÍME:
- Zajímavou pracovní příležitost v dobře dostupné lokalitě Praha 9 MHD, parkování přímo u společnosti
- Možnost komunikovat v anglickém jazyce a uplatnit své dosavadní profesní zkušenosti a znalosti
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova
- Komplexní balíček zaměstnaneckých benefitů
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 5% z hrubé mzdy
- Příspěvek na stravování ve vlastní jídelně v areálu společnosti s nabídkou 3 hlavních jídel, polévky, saláty, dezerty
- Příspěvek na dopravu, ubytovnu
- Kafeterii – systém, do kterého Vám budeme měsíčně přispívat 1 000 Kč
- Plně hrazenou multi-sport kartu z benefitních bodů
- Kolektiv, který drží při sobě a práci s nejnovějšími technologiemi
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Koordinátor nákupu v leteckém průmyslu ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Nákup a sourcing