Konzultant/ka helpdesku

Vyvíjíme informační systém #CYGNUS, který pomáhá pracovníkům v sociálních službách hlídat administrativu, zjednodušovat procesy a dává přehled tam, kde dřív vládly papíry, aby měli víc času na to nejdůležitější: péči o lidi, kteří to opravdu potřebují. Naši zákazníci jsou pečovatelky, zdravotní sestry a vedoucí služeb, kteří každý den zajišťují chod sociálních zařízení jako třeba domovy pro seniory. Když v CYGNUSu něco nefunguje, přicházejí na scénu právě náš tým konzultantů helpdesku.
CO U NÁS DĚLÁ KONZULTANT/KA?
- Zjišťuje a chápe – když se ozve zákazník, že mu něco nejde, ptáš se, pátráš, testuješ, hledáš souvislosti.
- Vysvětluje srozumitelně – i člověku, který „fakt není technický typ“ dokáže vysvětlit, jak systém funguje.
- Řeší věci logicky – krok po kroku, tak jak to má být, nevymýšlí si.
- Tvoří návody a tipy, které šetří čas nejen klientům, ale i nám v týmu.
- Zlepšuje služby – přemýšlí, jak věci dělat chytřeji, jednodušeji a s větším smyslem.
JAK POZNÁŠ/POZNÁME, ŽE JSI NÁŠ ČLOVĚK?
- Nevadí ti sluchátka a rušnější prostředí. Telefon je tvůj přirozený nástroj.
- Máš výborné komunikační dovednosti, dobrou výslovnost a umíš složité vysvětlit jednoduše.
- Máš logické myšlení a rád/a věci dotahuješ.
- Umíš naslouchat, ptát se, chápat lidi.
- Zorientuješ se rychle v nových systémech a technologiích.
- Když někdo nestíhá, pomůžeš - jsi týmový hráč.
- Mluvíš a rozumíš česky. Slovenština je velké plus, protože budeš v kontaktu i se slovenskými zákazníky.
- Máš zkušenost z práce, kde jsi pomáhal/a lidem, optimálně s orientací v nových nástrojích nebo systémech.
- Rád/a pracuješ samostatně, ale víš, kdy je čas se zeptat nebo požádat o pomoc.
- Sdílíš naše hodnoty, které u nás skutečně žijeme – jsem spolehlivý a přebírám zodpovědnost, jsem vyzrálý a umím komunikovat, spolupracuji a jsem týmový hráč, zlepšuji se a jsem proaktivní.
CHCEŠ DĚLAT PRÁCI, KTERÁ MÁ SMYSL?
Přidej se k nám a pomoz lidem v sociálních službách dělat jejich práci jednodušeji a efektivněji.
Jaké jsou benefity?
- IRESOFT je spíš životní styl než práce,
- tvé slovo bude slyšet,
- uvolníš se v neformálním prostředí,
- práce ti bude dávat smysl,
- agilní mindset napříč celou firmou,
- svoboda výměnou za zodpovědnost,
- hybridní forma spolupráce
- 5. týden dovolené, flexibilita a svoboda, stravenkový paušál,
- firemní akce (rozuměj hodně firemních akcí :-))
- kafe, džusy, ovoce a další pochutiny v našem Work Café
- moderní a vyladěné kanceláře na Purkyňce.
Proč si vybrat tuto nabídku?
Chceme vybudovat takovou firemní kulturu, která nás bude bavit, a ve které může být většina lidí šťastných většinu dní. Vytváříme společnost založenou na svobodné a zodpovědné firemní kultuře, která si váží svých lidí a zakládá si na přátelství, důvěře a lidském přístupu.
Hledáme
- práce na PC
- analytické myšlení
- logické myšlení
- empatie
- trpělivost
- komunikační dovednosti
- Česky - plynule
- Úroveň: Junior
- Úroveň: Medior
- SŠ Vzdělání
Výhodou
- znalost slovenštiny
- předchozí zkušenosti ze zákaznické podpory
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: IRESOFT s.r.o. Lokalita: Odvětví práce: IT Pracovní pozice: Konzultant/ka helpdesku Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 31. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Konzultant/ka helpdesku: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Konzultant/ka helpdesku?
Práce je nabízena v lokalitě Purkyňova 99, Brno - Královo pole.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč / měsíc .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy IRESOFT s.r.o..