Konzultant/ka helpdesku

Purkyňova 99, Brno - Královo pole

Vyvíjíme informační systém #CYGNUS, který pomáhá pracovníkům v sociálních službách hlídat administrativu, zjednodušovat procesy a dává přehled tam, kde dřív vládly papíry, aby měli víc času na to nejdůležitější: péči o lidi, kteří to opravdu potřebují. Naši zákazníci jsou pečovatelky, zdravotní sestry a vedoucí služeb, kteří každý den zajišťují chod sociálních zařízení jako třeba domovy pro seniory. Když v CYGNUSu něco nefunguje, přicházejí na scénu právě náš tým konzultantů helpdesku.

CO U NÁS DĚLÁ KONZULTANT/KA?

  • Zjišťuje a chápe – když se ozve zákazník, že mu něco nejde, ptáš se, pátráš, testuješ, hledáš souvislosti.
  • Vysvětluje srozumitelně – i člověku, který „fakt není technický typ“ dokáže vysvětlit, jak systém funguje.
  • Řeší věci logicky – krok po kroku, tak jak to má být, nevymýšlí si.
  • Tvoří návody a tipy, které šetří čas nejen klientům, ale i nám v týmu.
  • Zlepšuje služby – přemýšlí, jak věci dělat chytřeji, jednodušeji a s větším smyslem.

 

‍JAK POZNÁŠ/POZNÁME, ŽE JSI NÁŠ ČLOVĚK?

  • Nevadí ti sluchátka a rušnější prostředí. Telefon je tvůj přirozený nástroj.
  • Máš výborné komunikační dovednosti, dobrou výslovnost a umíš složité vysvětlit jednoduše.
  • Máš logické myšlení a rád/a věci dotahuješ.
  • Umíš naslouchat, ptát se, chápat lidi.
  • Zorientuješ se rychle v nových systémech a technologiích.
  • Když někdo nestíhá, pomůžeš - jsi týmový hráč.
  • Mluvíš a rozumíš česky. Slovenština je velké plus, protože budeš v kontaktu i se slovenskými zákazníky.
  • Máš zkušenost z práce, kde jsi pomáhal/a lidem, optimálně s orientací v nových nástrojích nebo systémech. 
  • Rád/a pracuješ samostatně, ale víš, kdy je čas se zeptat nebo požádat o pomoc.
  • Sdílíš naše hodnoty, které u nás skutečně žijeme – jsem spolehlivý a přebírám zodpovědnost, jsem vyzrálý a umím komunikovat, spolupracuji a jsem týmový hráč, zlepšuji se a jsem proaktivní.

 

‍CHCEŠ DĚLAT PRÁCI, KTERÁ MÁ SMYSL?

Přidej se k nám a pomoz lidem v sociálních službách dělat jejich práci jednodušeji a efektivněji.

Jaké jsou benefity?

  • IRESOFT je spíš životní styl než práce, 
  • tvé slovo bude slyšet, 
  • uvolníš se v neformálním prostředí, 
  • práce ti bude dávat smysl, 
  • agilní mindset napříč celou firmou, 
  • svoboda výměnou za zodpovědnost, 
  • hybridní forma spolupráce
  • 5. týden dovolené, flexibilita a svoboda, stravenkový paušál, 
  • firemní akce (rozuměj hodně firemních akcí :-))
  • kafe, džusy, ovoce a další pochutiny v našem Work Café
  • moderní a vyladěné kanceláře na Purkyňce. 

Proč si vybrat tuto nabídku?

Chceme vybudovat takovou firemní kulturu, která nás bude bavit, a ve které může být většina lidí šťastných většinu dní. Vytváříme společnost založenou na svobodné a zodpovědné firemní kultuře, která si váží svých lidí a zakládá si na přátelství, důvěře a lidském přístupu.

Hledáme

  • práce na PC
  • analytické myšlení
  • logické myšlení
  • empatie
  • trpělivost
  • komunikační dovednosti
  • Česky - plynule
  • Úroveň: Junior
  • Úroveň: Medior
  • Vzdělání

Výhodou

  • znalost slovenštiny
  • předchozí zkušenosti ze zákaznické podpory

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: IRESOFT s.r.o.
    Lokalita:
    Odvětví práce: IT
    Pracovní pozice: Konzultant/ka helpdesku
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 31. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Konzultant/ka helpdesku: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Konzultant/ka helpdesku?

Práce je nabízena v lokalitě Purkyňova 99, Brno - Královo pole.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč / měsíc .

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy IRESOFT s.r.o..

0.0986