IT Analytik - Implementace Customer Care Systému

Praha

Pomoz nám rozjet nový Customer Care systém, který propojí zákaznickou péči napříč celou firmou. Hledáme zkušeného IT analytika, který se nebojí komplexního prostředí, systémových integrací a komunikace s různými týmy. Budeš klíčovým člověkem, který propojí byznys, IT a dodavatele – a zajistí, že nový systém bude fungovat přesně tak, jak má.

Co tě čeká

  • Shromažďování a konsolidace požadavků od interních týmů a IT analytiků

  • Spolupráce s dodavatelem systému

  • Tvorba a validace use casů pro reálné scénáře

  • Koordinace požadavků napříč odděleními

  • Spolupráce s architektem na návrhu integrací mezi CRM, identity systémy, databázemi či komunikačními kanály

  • Dokumentace procesů, rozhraní, pravidel a datových toků

  • Podpora při testování a nasazení - UAT, validace scénářů, early-life support

Must Have

  • 3+ roky praxe v IT nebo business analýze, ideálně v oblasti zákaznických systémů nebo enterprise řešení

  • Zkušenost s tvorbou funkčních specifikací a use casů pro multi-channel řešení

  • Znalost integrací mezi systémy a datových toků

  • Schopnost komunikovat s byznysem i technickými týmy, vést workshopy

  • Angličtina na pracovní úrovni 

  • Zkušenost s vendor managementem a práci v multi-systémovém prostředí

NiceToHave

  • Zkušenost s implementací, nebo upgradem CCS/CRM (Salesforce Service Cloud, Zendesk, MS Dynamics, Daktela…)

  • Povědomí o procesních modelech, SLAs a ticket lifecyclu

  • Znalost integračních metod (API, ETL, message queue)

  • Čtení BPMN/UML diagramů

  • Certifikace CBAP, ITIL Foundation, PMI-PBA

Jaké jsou benefity?

  • Chceme tě dovést k vysněnému projektu a starat se o tebe v jeho průběhu
  • Nabízíme dlouhodobou spolupráci při hledání toho správného projektu pro tebe
  • Umožňujeme spolupráci jak na IČO, tak na HPP
  • Pomůžeme ti rozvíjet se nejen na projektech ale také díky vzdělávacím a firemním akcím
  • Jsme a budeme k tobě féroví – vždy ti předáme všechny informace, které získáme

Proč si vybrat tuto nabídku?

V PRINCIPAL věříme v podnikavost, odpovědnost a prostor pro růst. Chceme tě co nejvíce poznat, abychom ti mohli najít ten správný projekt. Začneme telefonickým hovorem, kde probereme očekávání obou stran. Společné výsledky stavíme na vztazích a rozmanitosti. Tvůj profil nikam neposíláme bez tvého souhlasu a před koncem projektu už řešíme další možnosti pro tvůj kariérní posun.

Hledáme

  • Česky - plynule
  • Anglicky - plynule
  • Úroveň: Medior
  • Úroveň: Senior
  • Praxe: 3 roky

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce IT Analytik - Implementace Customer Care Systému: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce IT Analytik - Implementace Customer Care Systému?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 140 000 - 160 000 Kč / měsíc .

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Principal engineering s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici IT Analytik - Implementace Customer Care Systému ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Principal engineering s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT
0.1181