IT Analytik - Implementace Customer Care Systému

Pomoz nám rozjet nový Customer Care systém, který propojí zákaznickou péči napříč celou firmou. Hledáme zkušeného IT analytika, který se nebojí komplexního prostředí, systémových integrací a komunikace s různými týmy. Budeš klíčovým člověkem, který propojí byznys, IT a dodavatele – a zajistí, že nový systém bude fungovat přesně tak, jak má.
Co tě čeká
Shromažďování a konsolidace požadavků od interních týmů a IT analytiků
Spolupráce s dodavatelem systému
Tvorba a validace use casů pro reálné scénáře
Koordinace požadavků napříč odděleními
Spolupráce s architektem na návrhu integrací mezi CRM, identity systémy, databázemi či komunikačními kanály
Dokumentace procesů, rozhraní, pravidel a datových toků
Podpora při testování a nasazení - UAT, validace scénářů, early-life support
Must Have
3+ roky praxe v IT nebo business analýze, ideálně v oblasti zákaznických systémů nebo enterprise řešení
Zkušenost s tvorbou funkčních specifikací a use casů pro multi-channel řešení
Znalost integrací mezi systémy a datových toků
Schopnost komunikovat s byznysem i technickými týmy, vést workshopy
Angličtina na pracovní úrovni
Zkušenost s vendor managementem a práci v multi-systémovém prostředí
NiceToHave
Zkušenost s implementací, nebo upgradem CCS/CRM (Salesforce Service Cloud, Zendesk, MS Dynamics, Daktela…)
Povědomí o procesních modelech, SLAs a ticket lifecyclu
Znalost integračních metod (API, ETL, message queue)
Čtení BPMN/UML diagramů
Certifikace CBAP, ITIL Foundation, PMI-PBA
Jaké jsou benefity?
- Chceme tě dovést k vysněnému projektu a starat se o tebe v jeho průběhu
- Nabízíme dlouhodobou spolupráci při hledání toho správného projektu pro tebe
- Umožňujeme spolupráci jak na IČO, tak na HPP
- Pomůžeme ti rozvíjet se nejen na projektech ale také díky vzdělávacím a firemním akcím
- Jsme a budeme k tobě féroví – vždy ti předáme všechny informace, které získáme
Proč si vybrat tuto nabídku?
V PRINCIPAL věříme v podnikavost, odpovědnost a prostor pro růst. Chceme tě co nejvíce poznat, abychom ti mohli najít ten správný projekt. Začneme telefonickým hovorem, kde probereme očekávání obou stran. Společné výsledky stavíme na vztazích a rozmanitosti. Tvůj profil nikam neposíláme bez tvého souhlasu a před koncem projektu už řešíme další možnosti pro tvůj kariérní posun.
Hledáme
- Česky - plynule
- Anglicky - plynule
- Úroveň: Medior
- Úroveň: Senior
- Praxe: 3 roky
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Principal engineering s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: IT Pracovní pozice: IT Analytik - Implementace Customer Care Systému Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 140 000 - 160 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 30. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce IT Analytik - Implementace Customer Care Systému: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce IT Analytik - Implementace Customer Care Systému?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 140 000 - 160 000 Kč / měsíc .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Principal engineering s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT