📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
O nás:
Nekrachni je vzdělávací ekosystém na finanční gramotnost, která už oslovila přes 500 000 mladých lidí. Rosteme, naše plány jsou ještě větší... a potřebujeme posilu!
Koho hledáme?
Kolegu, který nám pomůže s oslovením naší cílovky. Čeká tě proto budování naší značky u GenZ – budeš hledat témata, která mladé zajímá a pálí. Pak o nich budeš psát a dostávat je mezi mladé.
Co po tobě chceme?
* Strategické myšleníDokážeš vzít partnerovo téma a na základě dat se zamyslet nad cílovkou
* Připravíš téma pro cílovku co nejlíp (za dodržení požadavků partnera)
* Chytneš cíle partnerství a postaráš se, že budou smysluplně doručeny
* Budeš mít na paměti, že ten, pro koho to děláme, jsou mladí zmatení v dospělém světě financí – ne papírové KPI
Projektový management
* Chytneš proces a dovedeš ho do konce
* Zorganizuješ práci pro kolegy – rozdáš tasky, deadlines
* Zajistíš, že všechno bude. Včas.
* S přidanou hodnotou pro partnera i pro cílovku
B2C marketing a copywriting
* Máš zkušenost s B2C komunikací – umíš propojit marketing a copywriting a napojit se na cílovku
* Uděláš si rešerši a přijdeš s propracovaným konceptem
* Dokážeš si poptat relevantní data a insighty k cílovce
* Připravíš obsahové strategie k jednotlivým tématům a spolupracím
* Navrhneš komunikaci, která zaujme GenZ
Integrita a spolehlivost
* Jsi člověk, na kterého se dá spolehnout
* Dodržuješ slovo a termíny
* Pracuješ s důvěrou partnerů i cílovky
Co budeš řešit?
Tohle jsou zadání, která budou přicházet:
"Potřebujeme pokrýt téma XX. Udělej si rešerši a navrhni obsah kurzu v appce."
"Máme akademie a chceme je dostat k rodičům nebo dalším zákazníkům. Navrhni B2C kampaň."
"Mrkni na data z appky nebo na Instagramu a dej dohromady, co za cílovku tam nesmí chybět."
"GenZ přijde téma XX ne tak zajímavé. Připrav si nápady na komunikaci, kterými zájem vzbudíme."
"Jsme pořád pro cílovku relevantní? Na IG stagnuje nárůst sledujících. Co se děje...? A co s tím budeme dělat?"
Na čem budeš pracovat?
Přemýšlet nad formou obsahu, tak aby zaujal GenZ (neboj, máme v týmu lidi, kteří mají plné instagramy memeček a rádi nasměřují)
Připravovat obsahové strategie pro fakt velké značky. Spolupracujeme třeba s E.ONem nebo s Portu
Podílet se na osvětových kampaních s estatisícovým zásahem. Loni to bylo Moneyfestuj v Jihomoravském kraji. V roce 2026... Stay tuned, zatím tajné! Ale bude to ještě větší.
Co nabízíme?
Pěknou práci s přesahem – všechno, co uděláš, je s cílem budovat generaci, která je finančně v pohodě
Hezké platové ohodnocení
⏰ Flexibilní pracovní dobu
Mladý kolektiv tvořený fajn lidmi
Možnost růst s organizací, která má velké plány
Co teď?
1. Ozvi se nám s krátkou zprávou, proč bys zrovna ty měl/a být součástí Nekrachni na této pozic a pošli nám své CV (jen abychom měli přehled),
2. vybrané uchazeče pozveme na 20-30 minutový online hovor, kde se společně seznámíme a řekneme si detaily (z obou stran),
3. následně ti zadáme úkol, podle kterého si ověříme, zda máš zkušenosti, které hledáme,
4. pak proběhne “reverse” pohovor, který povedeš ty my si tím zjistíme tvoji akceschopnost, budeš mít možnost se doptat na otázky, představit sebe a vypracovaný úkol,
5. na závěr si zavoláme společně se zakladateli a CMO, vyjasníme si podmínky spolupráce a uděláme finální nabídku.
6. Vítej v Nekrachni!
Termín zaslání krátkých zpráv a CVs je do 30. prosince 2025 23:59. První kolo pohovorů proběhne v týdnu od 16. do 20. ledna, vypracování úkolů v tom samém týdnu a finálně bychom se rádi rozhodli v týdnu od 23. do 27. ledna 2026. Preferovaný nástup je 1. února 2026.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
Firma: StartupJobs.com s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské