📝 Podrobnosti o nabídce práce
Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky a dodavateli a s ní spojená administrativa.
Budete si se zákazníky potvrzovat objednávky a zadávat je do systému a poté organizovat dodávku zboží, vč. přepravy.
Následně budete zákazníkům vystavovat faktury.
Stejně tak i na druhé straně s dodavateli - zadáte jim poptávku a poté objednávku, ověříte cenu a termín dodání.
S oběma stranami budete řešit případné reklamace.
Nabídka: Práce v příjemném kolektivu malé společnosti.
Příležitost k rozvoji prostřednictvím vzdělávacích kurzů, vč. jazykových, ale také navyšováním kompetencí.
Ať si během roku můžete pořádně odpočinout, máte u nás jistý týden dovolené navíc.
Odměny ke mzdě které si budete moct ovlivnit vlastní dobře odvedenou prací.
Občerstvení na pracovišti a také možnost fitness přímo v prostorách firmy, abyste sem rádi chodili.
Další příspěvky - například klasický na stravování.
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Máte zkušenosti s objednávkami a fakturami a domluvíte se anglicky nebo německy?
Pak mám pro Vás zajímavou příležitost!
Nezbytné jsou minimálně 2 roky zkušeností se zpracováním objednávek a faktur a také plynulá angličtina NEBO němčina pro vyřizování e-mailů i telefonátů.
-
Lokalita: Brno-město
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Brno-město.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.