📍 Brno-město💰 Dle domluvy

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky a dodavateli a s ní spojená administrativa.

Budete si se zákazníky potvrzovat objednávky a zadávat je do systému a poté organizovat dodávku zboží, vč. přepravy.

Následně budete zákazníkům vystavovat faktury.

Stejně tak i na druhé straně s dodavateli - zadáte jim poptávku a poté objednávku, ověříte cenu a termín dodání.

S oběma stranami budete řešit případné reklamace.


Nabídka: Práce v příjemném kolektivu malé společnosti.

Příležitost k rozvoji prostřednictvím vzdělávacích kurzů, vč. jazykových, ale také navyšováním kompetencí.

Ať si během roku můžete pořádně odpočinout, máte u nás jistý týden dovolené navíc.

Odměny ke mzdě které si budete moct ovlivnit vlastní dobře odvedenou prací.

Občerstvení na pracovišti a také možnost fitness přímo v prostorách firmy, abyste sem rádi chodili.

Další příspěvky - například klasický na stravování.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Máte zkušenosti s objednávkami a fakturami a domluvíte se anglicky nebo německy?

Pak mám pro Vás zajímavou příležitost!

Nezbytné jsou minimálně 2 roky zkušeností se zpracováním objednávek a faktur a také plynulá angličtina NEBO němčina pro vyřizování e-mailů i telefonátů.

  • 📍
    Lokalita: Brno-město
  • 📆
    Nástup: IHNED
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1087