Asistentka do rodinné právní kanceláře

Praha hl.m.


Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.

Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.

Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.

Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.

Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.

Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.

Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.


Nabídka: 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.

Stravenkový paušál.

Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).

Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.

Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.

Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.


Požadavky: Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.

Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.

Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.

Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.

Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.

Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.

Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.

Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.

Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistentka do rodinné právní kanceláře: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka do rodinné právní kanceláře?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka do rodinné právní kanceláře ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1607