Asistentka/back office
Praha



Nabídka:



Firemní benefity:

- Mobilní telefon

- Notebook

- Dovolená 5 týdnů

- Vzdělávací kurzy, školení

Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, jejíž hlavními produkty jsou laboratorní vybavení a vybavení pro výzkum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka/back office.



Náplň práce:



* Zpracovávání cenových nabídek, dle požadavků kolegů

* Připravování hromadných mailů

* Kompletní zpracovávání objednávek



­ - Potvrzení klientům

­ - Objednání u dodavatele

­ - Organizování/dohlížení na dopravu + komunikace s dodavatelem

­ - Přijetí zboží a rozeslání klientům

­ - Tvorba faktur



* Účast na veřejných zakázkách



­ - Po komunikaci se zákazníkem/kolegy připravit zboží do VZ

­ - Přihlášení se do VZ včetně veškeré dokumentace

­ - Komunikace se zadavatelem a doplňování dokumentace VZ

­ - Objednávka a dodání zboží podle VZ



* Zodpovědnost za CRM systém



­ - Update cen produktů

­ - Komunikace s poskytovatelem

­ - Aktualizace produktů



* Komunikace s účetní společností

* Konference a školení – v Čechách i zahraničí

* Základní administrativa v kanceláři



­ - Evidence smluv

­ - Objednávání potřeb pro kancelář

­ - Vedení skladové evidence



Požadavky:



* Aktivní angličtina slovem i písmem

* Slušný psaný projev

* Přiměřená pečlivost

* Flexibilita, samostatnost, aktivita, organizační schopnosti

* Praxe v administrativě min. 2 roky

* Pokročilejší počítačové znalosti ( práce s CRM, Excel)

* Výhodou je základní technická zdatnost (či alespoň zábava při sestavení základního přístroje)

* Vzdělání: SŠ



Nabídka:



* Práci na IČO nebo HPP

* Plný úvazek

* Možnost práce v mezinárodním prostředí

* Možnost práce mimo kancelář (občasné výjezdy do zahraničí)

* Aktivní využívání AJ

* Malou, flexibilní, rozvíjející se společnost

* Možný občasný Home-office

* Nástup ideálně v prosinci 2021

* Benefity (mobil, PC, 5týdnů dovolené kurzy a školení)

* Mzdové ohodnocení dle dosažených zkušeností

* Místo výkonu práce – Praha 6



Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.



Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.



Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!



Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Detaily o pracovním místě:
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Okres Praha
Pracovní pozice Asistentka/back office
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 26. 11. 2021
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Praha - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka/back office ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.
Praha - nejbližší úřady práce