Asistent/ka zákaznického centra
Informace
•Fakturace zboží na základě objednávek – e-mail, e-shop, telefonicky
•Kontakt se zákazníkem – upřesnění specifikace požadavků
•Příjem a zpracování zakázek včetně přípravy dokladů pro odeslání
•Práce v interním informačním systému – zadávání ceníků a slev pro zákazníky
•Zadávání nových zákazníků do systému a vytváření přístupů zákazníkům pro objednávky v e-shopu
•Řešení reklamací
•Komunikace se skladem a řidiči
Co od vás očekáváme
•Přirozenou komunikativnost a otevřenost, ideálně v kombinaci se zvídavostí a zdravým selským rozumem.
•Pečlivost a schopnost organizovat si vlastní práci. Orientaci na zákazníka a jeho potřeby. Schopnost nalézt a realizovat řešení, dle požadavků zákazníka
•Znalost práce na PC – základní práce s Excelem, Wordem a internetem se určitě bude hodit.
•Schopnost týmové práce, stejně tak, jako samostatné řešení a plánování zadaných úkolů.
•Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
Co vám nabízíme
•Motivující finanční ohodnocení.
•Stravenkový paušál, pět týdnů dovolené, výhodné zaměstnanecké nákupy, pojištění odpovědnosti.
•Možnost občasné práce z domova
•Podporu a rozvoj potřebných dovedností a znalostí. Garantujeme vám, že náš trénink Vás bude bavit a posune Vaše znalosti a schopnosti na vyšší úroveň.
•Pracovní úvazek na HPP a v neposlední řadě kolektiv pohodových kolegů, se kterými je i čas se zasmát a rádi táhnou za jeden provaz…. A k tomu výbornou kávu.
•Místo výkonu práce – Brno, centrála společnosti
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka zákaznického centra: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka zákaznického centra?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o..