Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno

Brno

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- vyřizování emailů, telefonátů

- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů

- příprava podkladů pro nadřízeného a ostatní oddělení

- péče o firemní prostory

- spolupráce na náborových aktivitách (správa uchazečů v interním systému, e-mailová a telefonická komunikace s uchazeči)

- pracovní doba: pondělí - pátek (ranní / odpolední)

- místo výkonu práce: Brno

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- mzda: 130 Kč/hod

- 25 dní dovolené

- občerstvení na pracovišti zdarma

- kvalitní a efektivní školení

- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos

Požadujeme:

- znalost práce na PC

- spolehlivost

- samostatnost

- zkušenost na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz 

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: OPTIMIA
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    23 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě OPTIMIA ještě dnes.
0.1935