Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- vyřizování emailů, telefonátů
- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
- příprava podkladů pro nadřízeného a ostatní oddělení
- péče o firemní prostory
- spolupráce na náborových aktivitách (správa uchazečů v interním systému, e-mailová a telefonická komunikace s uchazeči)
- pracovní doba: pondělí - pátek (ranní / odpolední)
- místo výkonu práce: Brno
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 130 Kč/hod
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti zdarma
- kvalitní a efektivní školení
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
Požadujeme:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.