Administrativní podpora

Praha 8, Praha


Informace
Pro stabilní mezinárodní společnost, která působí v oblasti financí, bankovnictví a IT, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici Administrativní podpora.

Jaká je náplň práce?

• Přijímání a odesílání zásilek/dopisů, registrace a distribuce pošty.

• Správa kurýrních služeb a vedení přesné evidence.

• Skenování a zadávání dat do interního systému.

• Komunikace s pracovníky České pošty a DHL, s kurýry a zaměstnanci společnosti.

• Sestavování, evidence a odesílání odchozích poštovních a kurýrních zásilek.

• Manipulace s lehkými zásilkami/balíky – standardními dopisy a menšími balíky do 15 kg.

• Správa firemního e-learningu BOZP na webové stránce a v souboru excel.

• Další provozní a administrativní úkoly dle potřeby a pokynů nadřízeného.

• Plné dodržování bezpečnostních zásad společnosti a zásad BOZP.
Co od vás očekáváme
• Znalost anglického a českého jazyka (slovem i písmem), minimálně na úrovni B2.

• Předchozí praxe v administrativě výhodou.

• Příjemné vystupování, komunikační a interpersonální dovednosti.

• Dobrý time management a organizační schopnosti.

• IT znalosti – efektivní využívání aplikací Microsoft Office (práce s databázemi a tabulkami).

• Schopnost řešit problémy a pozitivní přístup, "can-do attitude".

• Schopnost určovat priority, dochvilnost, spolehlivost, samostatnost.

• Ochota učit se novým věcem a proaktivní přístup k práci.
Co vám nabízíme
• Nástup 1. 9. 2025.

• Flexibilní pracovní dobu (směny 9:00-13:00 a 12:45-17:00 - zastupování 2 kolegů).

• Motivující finanční ohodnocení.

• Stravenkový paušál.

• Příjemné pracovní prostředí.

• Prostor pro seberealizaci a získávání nových pracovních zkušeností.

• Perspektiva dlouhodobé spolupráce, možnost růstu ve stabilní IT společnosti.

• Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, nealkoholické nápoje).

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Administrativní podpora
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 190 - 200 Kč
    Nabídka přidána: 17. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní podpora: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní podpora?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 190 - 200 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní podpora ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě BILLANC PARTNERS ČR, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa

Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.1537