Administrativní a provozní referent / referentka
Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka
Hlavní odpovědnosti a činnosti:
- Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží
- Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování
- Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí
- Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel
- Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování
- Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů
- Organizace týdenní porady a zápisů z porady společnosti a sledování úkolů
- Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů
- Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace
- Péče o prostředí firmy – spolupráce při údržbě zahrady, květin a rostlin v kancelářích, zajištění čistoty a provozu kuchyňky
- Příprava zasedací místnosti a prostředí pro schůzky s partnery (úklid, káva, občerstvení)
- Spolupráce s ostatními odděleními a podpora administrativních činností dle pokynů nadřízeného
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření
- Znalost práce na PC (MS Office)
- znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)
- Časovou flexibilitu a samostatnost
- Řidičský průkaz sk. B
- Trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )
- Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč
- 13. a 14. plat
- 25 dní dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
- Možnost nástupu ihned
- Místo výkonu práce: Plzeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. Lokalita: Plzeňský kraj Pracovní pozice: Administrativní a provozní referent / referentka Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 37 000 - 40 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 12. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Administrativní a provozní referent / referentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a provozní referent / referentka?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeňský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 37 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..