Administrativní a provozní referent / referentka

Plzeňský kraj

Pro našeho klienta, společnost, která zajišťuje prodej a servis baterií v oblasti staničních, trakčních, železničních a solárních Pb, NiCd a Li-ION akumulátorů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní a provozní referent / referentka

Hlavní odpovědnosti a činnosti:

  • Administrativní podpora provozu FVE – zadávání objednávek, zajištění skladové evidence - naskladnění a vyskladnění zboží
  • Evidence přijatých faktur, jejich kontrola a předání ke zpracování
  • Vedení firemní pokladny, evidence hotovostních transakcí
  • Evidence a sledování záznamů o firemních vozidlech, pojištění vozidel
  • Správa reklamních předmětů – přehled, výdej, doplňování
  • Evidence BOZP vybavení – pracovní oděvy, nářadí, pomůcky; vedení předávacích protokolů
  • Organizace týdenní porady a zápisů z porady společnosti a sledování úkolů
  • Administrace systému Intrastat – zadávání a kontrola údajů
  • Evidence energií – spotřeby, přehledy, pravidelná aktualizace
  • Péče o prostředí firmy – spolupráce při údržbě zahrady, květin a rostlin v kancelářích, zajištění čistoty a provozu kuchyňky
  • Příprava zasedací místnosti a prostředí pro schůzky s partnery (úklid, káva, občerstvení)
  • Spolupráce s ostatními odděleními a podpora administrativních činností dle pokynů nadřízeného

Požadujeme:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou – ekonomického zaměření
  • Znalost práce na PC (MS Office)
  • znalost anglického nebo německého jazyka (písmem)
  • Časovou flexibilitu a samostatnost
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr s možností zkráceného úvazku ( v případě zkráceného úvazku pracovní doba od 7:30 do 14:30 h )
  • Atraktivní platové ohodnocení 37 000 – 40 000 Kč
  • 13. a 14. plat
  • 25 dní dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti
  • Možnost nástupu ihned
  • Místo výkonu práce: Plzeň

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
    Lokalita: Plzeňský kraj
    Pracovní pozice: Administrativní a provozní referent / referentka
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 37 000 - 40 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 12. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Administrativní a provozní referent / referentka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní a provozní referent / referentka?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeňský kraj.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 37 000 - 40 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní a provozní referent / referentka ve městě Plzeňský kraj? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. ještě dnes.
0.1272