BACK OFFICE (30-35.000 Kč)
Máte zkušenosti z asistentské nebo HR pozice? Máte smysl pro pořádek na pracovišti a vše dotáhnete do konce? Zašlete nám váš životopis a my se vám ozveme na pozici BACK OFFICE (30-35.000 Kč)!
PRACOVNÍ NÁPLŇ
- Obsluha recepce
- Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů
- Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů
- Podpora managementu společnosti
- Organizování firemních akcí
- Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
CO POŽADUJEME?
- SŠ/VŠ humanitního nebo ekonomického směru
- 1 rok praxe na asistentské pozici
- Angličtinu na dobré úrovni
- Znalost nástrojů MS Office (Excel)
- Komunikační a prezentační schopnosti
- Organizační schopnosti
- Pečlivost
- Flexibilitu
CO NABÍZÍME?
- Práci na HPP nebo na zkrácený úvazek
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- Sick day
- Příspěvek na dopravu
- Zajímavé bonusy
- Lokalitu Klášterec nad Ohří
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Ústecký kraj - Nabídka práce v okolních lokalitách
Zaujala Vás nabídka práce na pozici BACK OFFICE (30-35.000 Kč) ve městě Ústecký kraj?
Pošlete svůj životopis firmě AC Jobs, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Ústecký kraj - Administrativa/Personalistika
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Ústecký kraj - Administrativa/Personalistika