Jakých byste se měli vyvarovat při marketingu svého start-upu?

Datum publikování na HitPrace.cz: 10. 1. 2022

Pokud právě rozjíždíte vlastní podnikání, marketing je klíčovou oblastí. Všechny společnosti potřebují způsob, jak oslovit spotřebitele, ale ještě důležitější je to pro zcela nové podniky. Protože nikdo nebude vědět, kdo jste, za čím stojíte nebo co nabízíte, je rozumné najít nejlepší způsoby, jak se s nimi spojit. Přestože je velká pozornost zaměřena na to, co byste měli dělat, stojí za to zvážit také chyby, kterých byste se měli vyvarovat. To platí zejména v případě, že podnikáte poprvé a nemáte žádné předchozí marketingové zkušenosti. Ale o kterých nejčastějších marketingových chybách byste měli vědět? 

Nevyhýbejte se tištěnému marketingu 

Každý ví, že digitální marketing je velmi populární a platný způsob propagace vaší nové firmy. Jednou chybou, které je třeba se vyhnout, je zaměřit se pouze na tento způsob marketingu a zanedbávat použití tisku. Potřeby pro tisk, jako jsou letáky, letáky a brožury, by určitě měly být součástí vašeho celkového plánu, jak se prosadit. Nejen, že jsou relativně levným způsobem, jak dát lidem vědět, že existujete, ale také dávají lidem hmatatelnou připomínku vaší společnosti. Spotřební materiál pro tiskový marketing má také u spotřebitelů vysokou úroveň důvěry, a díky tomu mohou vaši novou firmu vnímat pozitivněji. 

Marketing se dá dělat i levně 

To může znít trochu kontraproduktivně, když se zamyslíte nad tím, jak důležitý je marketing. Klíčovým bodem, který je třeba mít na paměti, je, že byste za své kampaně neměli utrácet příliš mnoho. I když musíte investovat dostatek kapitálu, abyste zaznamenali návratnost, neměli byste za marketing utrácet tolik, aby vám finance chyběli v jiných klíčových oblastech. Nastavení rozumného marketingového rozpočtu také zajistí, že vašemu novému podniku nedojdou peníze dříve, než se vůbec rozjede.


HitPrace.cz
Platforma pro spojení zaměstnavatelů s uchazeči o zaměstnání.

Autor článku: Martina Novotná
Copywriterka specializující se na témata spojená s pracovním trhem a personalistikou. Pro pracovní portál HitPrace.cz píše články již od roku 2017.